مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 19:302023-09-22سياسي

لزوم فرهنگ سازی مهارت آموزی کارمحور برای رفع بیکاری در کشور 


معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور بر لزوم فرهنگ سازی مهارت آموزی کارمحور در راستای اشتغالزایی و رفع بیکاری در کشور تاکید کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور بر لزوم فرهنگ سازی مهارت آموزی کارمحور در راستای اشتغالزایی و رفع بیکاری در کشور تاکید کرد.

  علی حسین شهریور جمعه، 31 شهریورماه در دومین روز از هفتمین همایش مدیران ستادی و استانی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، با اشاره به الزامات شرایط کنونی در راستای مهارت آموزی جوانان، گفت: اقتصاد کشور نیاز به تبدیل شدن به دانش بنیان با سطح مهارتی بالا دارد زیرا تقاضای نیروی کار ماهر به صورت فزاینده در حال رشد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به نیاز کشور به بالا بردن سطح مهارت و اطمینان از مطابقت آن با شرایط اجتماعی حال و آینده، افزود: مهارت آموزی مجدد و ارتقای مهارت بزرگسالان باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: تغییرات فناوری در جامعه امروز باعث شده تا مهارت ها و مشاغل جدید با سرعت بالایی ظهور یابد.

شهریور تاکید کرد: باید اطمینان حاصل شود تا شاغلان دستگاه های دولتی و اجرایی به روز شوند و بدنه دولت و اقتصاد کشور و اقشار معلمان، مربیان و مدرسان به فناوری های روز دسترسی یابند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم فرهنگ سازی مهارت آموزی کارمحور برای رفع بیکاری در کشور 

لزوم فرهنگ سازی مهارت آموزی کارمحور برای رفع بیکاری در کشور